Kerk schudt en beeft onder Gods kracht

Geplaatst in: Opwekking | 0

Een groep mensen zocht hongerig naar God.
Tijdens de kerkdienst in de kerk werd de aanbidding opgenomen op een cassettedeck.
Toen God met zijn vuur kwam bleef het cassettedeck lopen…

Er is een dubbel dvd verkrijgbaar in het Nederlands met veel meer van deze fantastische wonderen!
Complete dorpen, steden en landen worden veranderd wanneer men terugkeert naar God.
Zie bijvoorbeeld hoe onvruchtbaar land weer overvloedige oogsten opbrengt nadat het volk zich bekeerde.
Ik raad je van harte aan om deze dubbel DVD te kopen. Het zal je geloof in God versterken.

Transformations I en II
Transformations I en II dubbel DVD

Dvd 1: Transformations I

Stel je voor: een buurt waar 92% van de bevolking Jezus kent; waar gevangenissen gesloten zijn wegens gebrek aan criminaliteit; waar de agrarische productiviteit spectaculair is gestegen.

Stel je voor: een voetbalstadion dat vier keer per jaar compleet gevuld is met christenen die nachten van gebed houden; waar een drugskartel, dat miljarden dollars omzet, opgerold wordt.

Stel je voor: een stad waar kroegen zijn verbouwd tot kerken; waar complete families in Jezus gaan geloven.

DVD 2: Transformations II

Verwonder je over:

De Hebriden, Schotland

Wat begon met een handjevol biddende christenen, zette een hele eilandengroep in vuur en vlam. Ooggetuigen van deze historische opwekking in 1949 doen hun indringende verhaal over hoe Gods Geest plotseling kwam, en mensen op straat spontaan tot ‘overtuiging van zonde’ bracht.

De Inuits in Noord-Canada

Dronkenschap, zelfmoord en seksuele immoraliteit hielden de verafgelegen Inuit-dorpen in het barre noorden van Canada in hun greep. De transformatie die volgde is met geen pen te beschrijven.

Oeganda, Afrika – groeiende kerk

Dit land leed jarenlang onder de niets ontziende terreur van Idi Amin en een aids epidemie. De kerk werd zwaar vervolgd, haar leiders vermoord. Te midden van deze ellende riepen christenen uit naar God, dag en nacht. Het gevolg was een explosieve kerkgroei en een sterke daling van het aantal Aids-patiënten. En de president? Die droeg het land officieel op aan Jezus. Een groot deel van zijn ministerraad bestaat nu uit wedergeboren christenen.

Stel je dit alles niet alleen voor maar geloof het!

Reis mee met de presentator George Otis Jr. en leer hoe de kracht van gebed ook jouw buurt kan veranderen. Volk van God sta op! Dat is de boodschap van deze dvd’s naar de kerk in Nederland. Neem verantwoordelijkheid voor het welzijn van je dorp, stad, provincie of land.


Ga ik naar de hemel?

Ga ik naar de hemel?

Eerlijke antwoorden op deze belangrijke vraag.

Ontdek het hier

Laat een Reactie Achter